مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-22سياسي

تکریم شهدای روستای خورین در ورامین


همزمان با هفته دفاع مقدس امام جمعه موقت ورامین به همراه بخشدار مرکزی با حضور در بیت خانواده شهدا و ایثارگران در روستای خورین این عزیزان را مورد تکریم و عنایت قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با هفته دفاع مقدس و چهارشنبه های ایثار، امام جمعه موقت ورامین به همراه بخشدار مرکزی و مسئول واحد اشتغال و تولید ستاد نماز جمعه ورامین با حضور در بیت خانواده شهدا و ایثارگران در روستای خورین این عزیزان را مورد تکریم و عنایت قرار دادند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: شهدای شما گوی سبقت را ربودند و برنده میدان شدند و خسران واقعی ازآن ما انسان های عادی می باشد و باید همیشه دست به دامان شهدا باشیم تا ما را مورد عنایت خود قرار دهند.

وی گفت: خانواده شهدا مایه افتخار و عزت ما هستند و شما خانواده شهدا باید خصایص و سیره شهدا را برای الگو گیری نسل های آینده واکاوی و تبیین کنید.

دهیار روستای خورین در حاشیه بازدید از بیت شهدا گفت: روستای خورین سه شهید دفاع مقدس، سه جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این بازدید از منزل شهید دفاع مقدس شهید داریوش محبی نیا که در 26 اسفند سال 1365 در منطقه شلمچه و علمیات کربلای 5 و شهید شهید منوچهر سیاه منصوری که در منطقه پارچین در سال 67


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم شهدای روستای خورین در ورامین

تکریم شهدای روستای خورین در ورامین