مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-22ورزشي

اجرای طرح برون سپاری صدور سند مالکیت در یزد/ پایان عملیات کاداستر اراضی ملی در یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به اجرای طرح برون سپاری و استفاده از توان همکاری بخش خصوصی گفت: مردم استان از ظرفیت طرح برون سپاری برای تعویض و دریافت سند تک برگ در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنند.

- علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با اجرای طرح برون سپاری تهیه نقشه عرصه اراضی و املاک و استفاده از توان بخش خصوصی، اجرای قانون حدنگار و تعویض اسناد کاداستری (تک برگ) سرعت بسیار بیشتری گرفته است.

وی افزود: با توجه به حجم کاری بالا، تهیه نقشه املاک به افراد واجد شرایط متشکل از کارشناسان رسمی، مهندسین نظام مهندسی و فارغ التحصیلان نقشه برداری که دوره های لازم را آموزش دیدند در قالب برون سپاری، سپرده شده است .

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بیان اینکه با اجرای این طرح، متقاضیان دریافت وسند تک برگ و تعویض سند دفترچه ای می توانند اسناد خود را به دفاتر اسناد رسمی ارائه داده و اگر نقشه ملک آنها در بانک کاداستر باشد سند تک برگی برایشان ارسال می شود، تصریح کرد: چنانچه نقشه ملک متقاضی در بانک کاداستر اداره کل ثبت اسناد وجود نداشته باشد پرونده به نقشه بردار در قالب طرح برون سپاری ارجاع و یک پیامک، همراه با مشخصات و تلفن به نقشه بردار و متقاضی ارسال می شود و مردم باید پیگیری آن را بدون مراجعه حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برون سپاری صدور سند مالکیت در یزد/ پایان عملیات کاداستر اراضی ملی در یزد

اجرای طرح برون سپاری صدور سند مالکیت در یزد/ پایان عملیات کاداستر اراضی ملی در یزد