مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-22سياسي

بهره برداری از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان تا 3 ماه آینده


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان مشکلات اقتصادی را عامل تأخیر در افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این فاز طی سه ماه آینده بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین مصطفی پور شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرد، گفت: تحمیل جنگ علیه ملت ایران یکی از حربه های دشمن برای مقابله با گسترش انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به مردمی کردن دفاع مقدس، افزود: ما از نظر سلاح، اطلاعات و لجستیک نسبت به دشمن در پایین ترین سطح بودیم اما عامل پیروزی جمهوری اسلامی در برابر صدام، حضور همه اقشار و صنوف مختلف در صحنه بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قدرت های پوشالی شرق و غرب را نابود کرد و به ملت های مظلوم فهماند که می توان مقابل ابرقدرت ها ایستاد، ادامه داد: دفاع مقدس موجب شکل گیری هسته های مقاومت در کشورهای مسلمان منطقه شد و دشمنان را به عقب راند.

مصطفی پور با بیان اینکه نقش گیلانی ها در دفاع مقدس بی نظیر بود، تصریح کرد: بیش از 97 هزار رزمنده از گیلان به جبهه ها اعزام شدند که حتی برخی استان های درگیر جنگ نیز چنین آماری نداشتند و پشتوانه اصلی رزمندگان استان نیز پشتوانه و حمایت های مردمی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان تا 3 ماه آینده

بهره برداری از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان تا 3 ماه آینده