مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 00:502021-09-21اقتصادي

مرگ های کرونایی تهران 2 رقمی شد/ضرب الاجل 10 روزه برای واکسیناسیون؛ از امروز


معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از آغاز طرح 10 روزه ضربتی برای تسریع واکسیناسیون در تهران از امروز و با کمک بیمارستان ها، خبر داد و گفت: - مردم می توانند با شماره تماس 6070 تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون 24 ساعته و .

اطلاع پیدا کنند.

دکتر نادر توکلی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در استان تهران، گفت: در حال حاضر وضعیت تهران خوب است و روند بیماری در تهران رو به کاهش است.

میزان مراجعات سرپایی هم نسبت به زمان پیک 55 درصد کاهش یافته است.

رفع مشکل تخت بیمارستانی و آغاز تدریجی اعمال الکتیو مرگهای کرونایی تهران 2 رقمی شد وی افزود: در عین حال وضعیت بیماری در تهران رو به کاهش است و میزان فوتی ها و تعداد بیماران بدحال هم کاهش یافته است.

طبق آخرین آمارها تقریبا بستری روزانه مان 1400 مورد است، تعداد کل بیماران هم حدود 6 هزار و 300 نفر است و میزان مرگ هم به زیر 100 آمده است و مرگ های کرونایی تهران چند روز است که دو رقمی شده است.

در عین حال مشکل تخت بیمارستانی هم نداریم و اعمال الکتیو بیمارستان ها هم به تدریج آغاز شده و خدمات جاری شان را به تدریج ارائه می دهند.

جزییات طرح ضربتی واکسیناسیون علیه کرونا در تهران ورود بیمارستان ها به واکسیناسیون عمومی علیه کرونا توکلی با بیان اینکه به طور کلی روند بیماری در تهران کاهشی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ های کرونایی تهران 2 رقمی شد/ضرب الاجل 10 روزه برای واکسیناسیون؛ از امروز

مرگ های کرونایی تهران 2 رقمی شد/ضرب الاجل 10 روزه برای واکسیناسیون؛ از امروز