مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-21اقتصادي

وال استریت ژورنال: دز دوم جانسون اند جانسون ایمنی را تا 94درصد افزایش می دهد


شرکت جانسون اند جانسون ادعا کرده است، دز تقویت کننده واکسن این شرکت تا 94 درصد برابر کووید متوسط تا شدید محافظت ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وال استریت ژورنال نوشت، شرکت جانسون اند جانسون ادعا کرده است، دز تقویت کننده واکسن این شرکت تا 94 درصد برابر کووید متوسط تا شدید محافظت ایجاد می کند.

مشارکت کنندگان  در آزمایش تاثیر تزریق دز تقویت کننده که دز دوم را هشت هفته پس از نوبت اول دریافت کردند، محافظت قابل قبولی در برابر بیماری داشتند.

در همین راستا شرکت تولیدی این واکسن گفت: دز تقویت کننده واکسن کووید 19 دو ماه پس از اولین تزریق، محافظت در برابر بیماری های علامتی را در شرکت کنندگان در آزمایش افزایش داد.

داده های منتشر شده در روز سه شنبه از  مرحله آخر یک کارآزمایی بالینی نشان داد، شرکت کنندگان 10 کشور از جمله ایالات متحده که دومین دز واکسن این شرکت را دو ماه پس از واکسن اول دریافت کردند، 75 درصد در برابر علائم کووید 19 ایمن شده اند؛ شرکت کنندگان در ایالات متحده محافظت 94 درصدی در برابر بیماری داشتند و این شرکت دلیل تفاوت در میزان کارآیی را توضیح نداد.

پل استوفلس، مدیر علمی جانسون اند جانسون در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت: داده ها نشان می دهد دز تقویت کننده واکسن تک دزی جانسون اند جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: دز دوم جانسون اند جانسون ایمنی را تا 94درصد افزایش می دهد

وال استریت ژورنال: دز دوم جانسون اند جانسون ایمنی را تا 94درصد افزایش می دهد