مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-21سياسي

تلاش برای معرفی فرهنگ عاشورایی در قامت لباس


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تأکید بر این نکته که حوزه پوشاک دارای ابعاد وسیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، اعلام کرد: «طراحان در تلاش هستند تا فرهنگ عاشورایی را در قامت لباس معرفی کنند.

- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تأکید بر این نکته که حوزه پوشاک دارای ابعاد وسیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، اعلام کرد: طراحان در تلاش هستند تا فرهنگ عاشورایی را در قامت لباس معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نشست خبری ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی سه شنبه، 30 شهریور 1400 با حضور مریم پورشهابی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک تهران، محبوبه الهی دبیر علمی نمایشگاه و تنی چند از کارشناسان حوزه مد و لباس و اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، فلسفه قیام عاشورا را زنده نگاه داشتن اسلام ناب محمدی و جریان سازی در مسیر فرهنگ عاشورایی برشمرد و اذعان کرد: حوزه پوشاک دارای ابعاد وسیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تمرکز بر حوزه های مرتبط فرهنگی و به لطفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای معرفی فرهنگ عاشورایی در قامت لباس

تلاش برای معرفی فرهنگ عاشورایی در قامت لباس