مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-21سياسي

تست PCR زائران اربعین در مسیر برگشت رایگان است


معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس مرکزی ستاد اربعین گفت:در مسیر رفت تست کرونا بر عهده خود زائران است اما در مسیر بازگشت از همه زوار تست PCR رایگان توسط دولت ایران گرفته می شود.

- ، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس مرکزی ستاد اربعین در برنامه زنده سلام تهران، اظهار کرد: در خصوص امنیت زائران در حال حاضر اوضاع مناسب است البته امنیت بر عهده دولت عراق است ما هم تاکیدات زیادی در این زمینه داشتیم.

وی با بیان اینکه در ترکیب زوار ایرانی هم تدابیری اندیشیدیم، تا مراقبت هایی صورت بگیرد، افزود: مستشاران ما نیز در عراق حضور دارند، امیدواریم با تلاش همه در اربعین امسال مشکلی به وجود نیاید، ضمن اینکه در مرزهای خودمان نیروها وظیفه تامین امنیت را برعهده دارند.

ذوالفقاری گفت: در سال 1398، 3 میلیون و 400 هزار زائر به عراق اعزام شد که زحمتش به اندازه اعزام 60 هزار زائر در سال جاری اعزام نداشت، اولاً که توافق برای اعزام خیلی دیر انجام شد از سه ماه قبل به علت پیک هایی که وجود داشت یک سری تردیدها بین دو دولت وجود داشت.

رییس مرکزی ستاد اربعین بیان کرد: به علت شیوع کرونا ، ما سه هفته منتظر تصمیم نخست وزیر عراق در رابطه با اعزام زائران بودیم، توزیع 60 هزار سهمیه در بین 4 میلیون داوطلب اعزام کار راحتی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست PCR زائران اربعین در مسیر برگشت رایگان است

تست PCR زائران اربعین در مسیر برگشت رایگان است