مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-21اجتماعي

شرایط بازگشایی مدارس در مهرماه تشریح شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل شرایط بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو را تشریح کرده و به خانواده ها اطمینان داد اولویت اصلی آموزش و پرورش تامین سلامت دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد ناصری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید که در خانه معلم برگزار شد، اظهار کرد: سوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ نماز همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نواخته و فعالیت های آموزشی و تربیتی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: برای برقراری آموزش حضوری مدارس به 2 گروه تقسیم شده اند که گروه اول شامل مدارس عشایری و روستایی و کارگاه هنرستان ها است که بر اساس دستورالعمل در این گروه مدارسی که کلاس های آن کمتر از 15 نفر باشد آموزش حضوری از هفته اول مهر بلامانع خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به این که عمده مدارس عشایری و روستایی کم جمعیت است لذا آموزش حضوری از هفته اول مهر در این مدارس برقرار خواهد بود اما مدارس و کارگاه هایی که جمعیت آن ها بیش از 15 نفر است، بعد از گروه بندی و اعلام آمادگی مدیران مربوطه، بعد از مهرماه می توانند فعالیت حضوری را از سر بگیرند.

ناصری با اشاره به گروه دوم مدارس که شامل مدارس شهری است، ادامه داد: در کلیه مدارس شهری آموزش و تربیت در مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازگشایی مدارس در مهرماه تشریح شد

شرایط بازگشایی مدارس در مهرماه تشریح شد