مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-21سياسي

لزوم استقرار خزانه دارای الکترونیک در شهرداری تهران


یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم استقرار خزانه دارای الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی در شهرداری تهران تاکید کرد.

- یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم استقرار خزانه دارای الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران گفت: مطابق تبصره یک بودجه شهرداری تهران تمام واحدها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابع شهرداری تهران موظف هستند تمام منابع درآمدی و سایر وجوهی که به موجب بودجه مصوب وصول کرده اند را صرفاً به حساب های درآمدی خزانه شهرداری که به پیشنهاد شهرداری و تأیید شورای شهر تهران افتتاح شده و یا می شود واریز کنند، اما متأسفانه برخی از سازمان ها و شرکت های تابع شهرداری از انجام این تکلیف قانونی امتناع کرده و درآمدهای وصول شده را در حسابی جدا از حساب های مورد تأیید شورا واریز و نگهداری می کنند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس خواهشمند است ضمن معرفی سازمان ها و شرکت های خاطی به شورای اسلامی شهر تهران دستور بدهید در اجرای تکالیف ماده 35 برنامه توسعه سوم شهر تهران در اسرع وقت نسبت به استقرار خزانه دارای الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی در شهرداری با هدف استفاده بهینه از جریان وجوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار خزانه دارای الکترونیک در شهرداری تهران

لزوم استقرار خزانه دارای الکترونیک در شهرداری تهران