مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-21پزشكي

موج جدید نگرانی ها از شیوع موازی کرونا و آنفولانزا با وارد شدن به فصل سرما


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز هشدار داد: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، علاوه بر ابتلا به کرونا، با خطر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا نیز مواجهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،دکتر مهرزاد لطفی با این هشدار که جامعه پزشکی فارس در این زمینه قدردانی کرد.

بررسی درصد تحقق حداقل مورد انتظار روزانه تزریق واکسن کووید19 در شهرستان های فارس از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا روز گذشته، نمودار درصد واکسن کووید اختصاص یافته به جمعیت هدف بالای 18 سال شهرستان های استان تا روز گذشته، درصد اختصاص واکسن کووید نوبت اول افراد بالای 18 سال به تفکیک شهرستان ها و درصد جمعیت بالای 18 سال واکسینه شده نوبت دوم به تفکیک شهرستان ها از دیگر محورهای این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

 لطفی همچنین ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون و پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس، به بررسی آمار مبتلایان، علت های جان باختن مبتلایان روز گذشته، وضعیت سلامت بیماران در بخش های عادی و ویژه، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و نمودارهای مربوط به جانباختگان کووید19 در استان و کشور پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید نگرانی ها از شیوع موازی کرونا و آنفولانزا با وارد شدن به فصل سرما

موج جدید نگرانی ها از شیوع موازی کرونا و آنفولانزا با وارد شدن به فصل سرما