مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-21سياسي

جنایات آمریکا در عالم تهدید صلح را به تصویر می کشد


سیرک صلح طلبانه غربی_صهیونیستی و عملکرد جنایتکارانه آمریکا در اقصی نقاط عالم، عمق فاجعه تهدید صلح را به تصویر می کشد.

- ، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مصادف با روز جهانی صلح 1400 پیامی صادر کرد.

در این پیام با بیان اینکه تلاقی روز جهانی صلح ( 21 سپتامبر) با طلیعه پاسداشت حماسه دفاع مقدس ملت ایران (31 شهریورماه) پدیده ای معنادار است که می تواند ما را به حقایق و ضرورت های تاریخی رهنمون و دلالت دهد، آمده است:در حالی که صلح به نبود جنگ و خشونت و احترام به حقوق متقابل ملت ها در چارچوب منشور ملل متحد اشاره دارد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و همراهان و هم صدایان منطقه ای و جهانی آنان در گفتمان و عملیات کاملا مزورانه و فریبکارانه، چنان خود را سینه چاک انسان دوستی نشان داده اند که گویی این آن ها هستند که منادی واقعی صلح هستند!؟ در حالی که آنها با دیکته کردن تعریف خاصی از صلح به دنیا عامل جنگ ها، چالش ها و تنش های نظامی و تحمیل ناامنی، آوارگی، بدبختی و بی خانمانی ملت های غرب آسیا به ویژه در دهه های اخیر بوده اند.

متن کامل این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت مقاومت، پایداری و سلحشوری و نمایش تاریخ سازی ها و فضیلت های ملت عظیم الشأن ایران اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکا در عالم تهدید صلح را به تصویر می کشد

جنایات آمریکا در عالم تهدید صلح را به تصویر می کشد