مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-20سياسي

حضور بیش از 5000 روحانی در شبکه امامت مسجد بنیاد هدایت


مدیرعامل بنیاد هدایت از حضور بیش از 5000 روحانی در قالب شبکه امامت مسجد این بنیاد در سراسر کشور خبر داد.

- ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان شامگاه دوشنبه در دوره آموزشی اقشار تاثیر گذار و ائمه جماعات در محل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه هدف اصلی بنیاد هدایت، تعالی شبکه امامت است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم، برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با یادآوری اینکه یکی از این اقدامات، رشد دادن شبکه راهیاری این بنیاد است، گفت: این شبکه شامل 10 راهیار منطقه ای، 30 راهیار استانی و 400 راهیار شهرستانی است که برنامه هایی برای ارتقای این راهیاران تدوین شده است.

میرمحمدیان با اشاره به اینکه امروز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع امامان روستاها و محله های آسیب پذیر استان حضور پیدا کردیم، ادامه داد: در این برنامه در خصوص روش حل مسئله مباحثی انجام و گروه های حل مسئله نیز تشکیل شد.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه هدف ما استفاده از ابزارهای متعدد و متنوع توانمندساز برای توانمندسازی امامان جماعت مساجد است، عنوان کرد: در این راستا از هر کدام از مدل های مختلف توانمندسازی نکته ای را استخراج کرده و بنا داریم آن را به مدل جامع توانمندسازی و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 5000 روحانی در شبکه امامت مسجد بنیاد هدایت

حضور بیش از 5000 روحانی در شبکه امامت مسجد بنیاد هدایت