مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-20سياسي

انتقاد رییسی از دولت دوازدهم


عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای و واردات واکسن به کشور، رییس جمهور را بر آن داشته تا آهسته آهسته انتقادات خود به دولت حسن روحانی و سیاست های خارجی او را رساتر به زبان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، ابراهیم رییسی که روز گذشته با فرزندان و خانواده شهدا دیدار داشت بر این نکته پافشاری کرد که اگر بر توان داخلی تکیه کنیم، انجام خیلی از کارها ممکن خواهد شد.

او سپس این گونه به دولت قبل انتقاد کرد: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می کردند .

او ادامه داد: در فاصله کوتاه سپری شده از دولت سیزدهم اتفاق خاصی نیفتاده که باعث افزایش واردات واکسن یا پذیرش عضویت کشورمان در سازمان شانگهای بشود، الا اینکه کشورهای همسایه و دوست ما دیدند که دیگر توجه ما صرفا به غرب نیست و ارتباط با همسایگان و کشورهای منطقه اولویت سیاست خارجی ایران شده است .

اشاره رییسی به مواضع دولت قبل است که بارها نپیوستن ایران به FATF را یکی از دلایل مهم مشکلات اقتصادی کشور دانسته بود.

حسن روحانی در آخرین روزهای ریاستش بر دولت گفته بود: ما اگر به FATF نپیوستیم و اجرا نشد، باید به مردم توضیح بدهیم که این موضوع چقدر هزینه دارد و چه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییسی از دولت دوازدهم

انتقاد رییسی از دولت دوازدهم