مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-20دانش

دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند


سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه بازگشایی تدریجی دانشگاه ها محور تصمیم گیری های این سازمان است، تاکید کرد: دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند.

- سرپرست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه بازگشایی تدریجی دانشگاه ها محور تصمیم گیری های این سازمان است، تاکید کرد: دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در نشست سراسری آنلاین معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست .

وی فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی ، دانشجویان مطالبات و انتظارات خود را پیگیری می کنند .

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامدهای کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی زندگی اظهار کرد : عرصه آموزش نیز در ابعاد مختلف کرونا تاثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است .

وی بازگشایی تدریجی دانشگاه ها را محور تصمیم گیری های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت : در این راستا دانشگاهها باید با اعلام ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند

دانشگاه ها امکان حضور بیشتر دانشجویان را فراهم کنند