مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-20اجتماعي

بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می شود


بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می شود.

مهرداد ستوده در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: این پروژه از لحاظ کیفی بسیار خوب احداث شده و هدیه ای به شهروندان عالیشهری است که در این راستا از تلاش های مدیرعامل شرکت عمران و فرماندار شهرستان بوشهر قدردانی می شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان محلی با ظرفیت 16 تا 20 تخت می تواند کمک بسیار خوبی به شهروندان عالیشهر کند و مسیر بوشهر را از پیش روی آنها بردارد و بار بیمارستان های بوشهر را به حداقل برساند.

ستوده ادامه داد: در حوزه درمان سعی شد قول هایی که در چهار سال گذشته به مردم داده شده بود به سرانجام برسد و در این زمینه بیمارستان های دیلم و اهرم تکمیل تر شدند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه تامین اجتماعی نیز اقدام های بسیار خوبی در استان گرفته تا جایی که عملیات برخی از پروژه ها آغاز و شمار تخت های بیمازستانی نیز اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می شود

بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می شود