مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-20اقتصادي

سفر اربعین و ایرلاین هایی که همچنان گرانفروشی می کنند


در شرایطی که کمتر از یک هفته تا اربعین باقی مانده، زائران همچنان برای خرید بلیت هواپیما مشکلات فراوانی دارند و با نرخ ها و تخلفات عجیب و غریبی مواجه شده اند.

- در شرایطی که کمتر از یک هفته تا اربعین باقی مانده، زائران همچنان برای خرید بلیت هواپیما مشکلات فراوانی دارند و با نرخ ها و تخلفات عجیب و غریبی مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزها زائران ایرانی که می خواهند تا کمتر از یک هفته دیگر در مراسم اربعین امسال در کربلا شرکت کنند، برای تهیه بلیت هواپیما با مشکلات فراوانی از عرضه و کمبود آن تا گرانفروشی که از سوی ایرلاین ها و برخی از آژانس های مسافرتی صورت گرفته، مواجه شده اند.

تخلفاتی در بازار پروازهای اربعین با وجود توافقات صورت گرفته بین ایرلاین ها و سازمان هواپیمایی و دیگران متولیان برگزاری این مراسم مشاهده می شود که عجیب و غریب است.

پیگیری های خبرنگار ایسنا از دفاتر فروش بلیت هواپیما که نمایندگی ایرلاین ها را نیز برعهده دارند و سایت های ارائه دهنده بلیت نشان می دهد که زوار نمی توانند پروازهای اربعین را به صورت رفت و برگشت پیش خرید کنند.

یکی از اپراتورهای این دفاتر فروش بلیت هواپیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تا پایان اربعین بلیتی پیدا نمی شود و عرضه نشده است، گفت که بسیاری از این بلیت ها به صورت یک طرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اربعین و ایرلاین هایی که همچنان گرانفروشی می کنند

سفر اربعین و ایرلاین هایی که همچنان گرانفروشی می کنند