مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-20سياسي

آشفتگی نماهای شهری موجب پرخاشگری اجتماعی می شود


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: بخشی از ناهنجاری ها و پرخاشگری های رفتاری که در سطح جامعه می بینیم ناشی از آشفتگی های نماهای شهری است برخی از نماهای شهری آن چنان نامطلوب هستند که تصور داعش را در اذهان عمومی ایجاد می کند.

- ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: بخشی از ناهنجاری ها و پرخاشگری های رفتاری که در سطح جامعه می بینیم ناشی از آشفتگی های نماهای شهری است برخی از نماهای شهری آن چنان نامطلوب هستند که تصور داعش را در اذهان عمومی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن ادیب زاده در آیین اختتامیه سومین جشنواره نمای مطلوب که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد و به صورت ویدئوکنفرانس میهمان این جلسه بود، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم غلامرضا جانقربان، معاون شهرسازی و معماری قم، بیان کرد: جشنواره نمای مطلوب، گامی بلند در راستای معماری و شهرسازی قم است، شهر قم از مکان های مقدس تشیع به شمار می رود و یک شهر اسلامی صرفا یک مکان مذهبی نیست، زیرا این اماکن محدود است، اما بافت شهری که بیشترین بناهای آن مسکونی و خدماتی است از قسمت های مهم سیمای شهری به شمار می روند.

وی با بیان اینکه توسعه شهری تنها اختصاص به پلاک خود ندارد، اظهار کرد: نما را اگر پرده حائل بین درون و بیرون ساختمان بدانیم، بنابراین درون ساختمان خصوصی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی نماهای شهری موجب پرخاشگری اجتماعی می شود

آشفتگی نماهای شهری موجب پرخاشگری اجتماعی می شود