مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-20سياسي

تدوین آیین نامه محوریت بخشی به امام مسجد در بوشهر


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از تدوین آیین نامه محوریت بخشی به امام مسجد در بوشهر خبر داد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای تبلیغ استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر تنها استانی است که سند جامع مساجد در آن تدوین و تصویب شده است.

وی با بیان اینکه در حال تدوین آیین نامه های این سند هستیم، خاطرنشان کرد: فرصتی طلایی است که محوریت بخشی به امام مسجد به عنوان یکی از این آیین نامه ها، مورد تأیید قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: یکی از مباحثی که می تواند به عنوان آیین نامه در شورای عالی مساجد تصویب شود این است که آیین نامه محوریت بخشی به امام مسجد در شورای عالی مساجد ارائه شود و پس از آنکه به عنوان آیین نامه مصوب شد قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی گفت: در مباحث مربوط به مساجد این تقسیم بندی اتفاق افتاده که ما بتوانیم به تدریج تمرکز بیشتری ناظر به مباحث مسجدی داشته باشیم.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به فلسفه تشکیل جلسه شورای تبلیغ ابراز داشت: آشنایی عزیزانی که در نهادهای دیگر متولی امر مسجد هستند، با فعالیت ها و مأموریت هایی که در حال انجام است و در نهایت امر، همگرایی بیشتر برای نزدیک تر شدن به اهدافی که در سند جامع مساجد استان ذکر شده محور این نشست را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه محوریت بخشی به امام مسجد در بوشهر

تدوین آیین نامه محوریت بخشی به امام مسجد در بوشهر