مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-20اجتماعي

امکان واگذاری سند ششدانگ به اهالی موسویه فراهم شد/ ساخت مرکز بهداشتی


معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه های متولی برای رفع مشکل اهالی موسویه در شهرستان قاینات اهتمام جدی دارند، گفت: امکان واگذاری سند ششدانگ که مطالبه مردم بود فراهم شد.

- و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمد فرهادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکل اهالی موسویه خاطرنشان کرد: چند روز پیش کلیپی مبنی بر ناتوانی مردم در تأمین هزینه مطالبه شده از سوی بنیاد مستضعفان در بحث اراضی مسکونی پخش شد و این جلسه ویژه نیز به منظور پیگیری همین موضوع برگزار شده است.

وی بیان داشت: با توجه به مالکیت اداره کل اوقاف و امور خیریه و بنیاد مستضعفان بر اراضی موسویه، در راستای تأمین زمین مسکونی مورد نیاز اهالی، در گذشته جلسات متعددی برگزار شده که نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به منظور سرعت بخشیدن به موضوع رفع مشکل مردم، تمامی اراضی اوقاف به بنیاد مستضعفان تحویل شده است، گفت: با پیگیری های اداره کل اموال و املاک استان و پس از برگزاری جلسات متعددی با اداره کل اوقاف و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، 15 هکتار زمین به روستا ملحق شده است.

فرهادی ادامه داد: این اراضی الحاقی به صورت ششدانگ به اداره کل اوقاف تحویل شد و در ادامه نیز 90 هکتار از اراضی داخل روستا در اختیار بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان واگذاری سند ششدانگ به اهالی موسویه فراهم شد/ ساخت مرکز بهداشتی

امکان واگذاری سند ششدانگ به اهالی موسویه فراهم شد/ ساخت مرکز بهداشتی