مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-20بين الملل

تاکید میقاتی بر حق لبنانی ها در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی


نخست وزیر لبنان در جلسه پارلمان در آستانه کسب رای اعتماد دولتش بر حق لبنانی ها در مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

- نخست وزیر لبنان در جلسه پارلمان در آستانه کسب رای اعتماد دولتش بر حق لبنانی ها در مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان خاطرنشان کرد که دولتش به توافق آتش بس با رژیم اشغالگر و حق آبی لبنان و منابع آن با همه ابزارهای مشروع پایبند است.

وی در ادامه افزود: ما بر حق لبنانی ها در مقاومت با دشمن صهیونیستی و پاسخ به تعدی و تجاوزات آن و بازپس گیری اراضی اشغال شده خود تاکید می کنیم.

میقاتی همچنین بر حق بازگشت پناهجویان فلسطینی به سرزمین خود و عدم اسکان آنها در لبنان و همچنین بر اهمیت ازسرگیری مذاکرات به خاطر حفاظت از مرزهای دریایی لبنان از تمامی جهات تاکید کرد.

نجیب میقاتی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با حرف زدن درد و رنج لبنانی ها حل نخواهد شد اما دولت جدید با جدیت برای خارج کردن کشور از تاریکی و بحران کنونی تلاش می کند.

وی ادامه داد، دولت برای کسب رأی اعتماد در برابر مجلس حاضر شده آن هم در شرایطی که کشور به رویکردهای استثنایی نیاز دارد تا مشکلات مدنظر را حل کند اما در سایه بحران خفقان آور این کشور به آستانه فروپاشی کامل کشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید میقاتی بر حق لبنانی ها در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی

تاکید میقاتی بر حق لبنانی ها در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی