مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-20ورزشي

سنگ اندازی دلسوزان دو و میدانی خوزستان!


نایب رییس هیات دو و میدانی خوزستان می گوید عده ای که خود را دلسوز دو و میدانی خوزستان می دانند، مشغول به سنگ اندازی در مسیر این رشته هستند.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس هیات دو و میدانی خوزستان می گوید عده ای که خود را دلسوز دو و میدانی خوزستان می دانند، مشغول به سنگ اندازی در مسیر این رشته هستند.

مریم زلکی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکلاتی که اخیرا پیرامون دو و میدانی خوزستان ایجاد شده است، اظهار کرد: پیش از اینکه آقای خنفری ریاست هیات دو و میدانی خوزستان را عهده دار شود، این رشته با مشکلات بسیاری مواجه بود و زمانی که خود من به عنوان نایب رییس در هیات مشغول به فعالیت شدم، پیست ورزشگاه تختی اهواز در بخش بانوان تقریبا خالی از ورزشکار بود.

وی بیان کرد: در پنج سالی که مشغول به فعالیت هستیم، کم کم بانوان به رشته دو و میدانی روی آورده اند و استعدادیابی خوبی صورت گرفته است اما نمی دانم به چه دلیل عده ای در حال سنگ اندازی هستند و البته این عده مشکلات شخصی خود را وارد دو و میدانی کرده اند و همین برای تمرینات بخش بانوان، مشکل ساز شده است.

نایب رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: متاسفانه همین عده که خود را دلسوز دو و میدانی خوزستان می دانند، مشغول به سنگ اندازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی دلسوزان دو و میدانی خوزستان!

سنگ اندازی دلسوزان دو و میدانی خوزستان!