مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-20دانش

دانشگاه آزاد با ایجاد مرکز رشد می تواند در ترویج فرهنگی کارآفرینی گام بردارد


رییس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: دانشگاه آزاد به واسطه جایگاه فرهنگی خود می تواند با فعال نمودن مراکز رشد گام بزرگی در ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی مبتنی بر علم بردارد.

- ایسنا/کرمان رییس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: دانشگاه آزاد به واسطه جایگاه فرهنگی خود می تواند با فعال نمودن مراکز رشد گام بزرگی در ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی مبتنی بر علم بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به جهت ایجاد و استقرار یک واحد مرکز رشد زیر نظر پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد کرمان با هدف توسعه فناوری و تجاری سازی آن، تفاهمنامه همکاری ما بین پارک و دانشگاه آزاد منعقد شد.

محمدرضا سپهوند رییس پارک علم و فناوری استان کرمان در این نشست اظهار کرد: مسیر موجود برای تحقق این اهداف، مسیری سخت و دشوار است که می توان با همکاری و حمایت دو مجموعه به خوبی آن را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد به دلیل خصوصی بودن قابلیت ایجاد شتابدهنده و سرمایه گذاری بر روی شرکت های فناور و دانش بنیان را دارد و ورود دانشگاه آزاد به بحث سرمایه گذاری و حمایت مالی ایده های فناورانه می تواند موجب کسب درآمد برای دانشگاه و زمینه رغبت دانشجویان و اساتید دانشگاه به فعالیت های کارآفرینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد با ایجاد مرکز رشد می تواند در ترویج فرهنگی کارآفرینی گام بردارد

دانشگاه آزاد با ایجاد مرکز رشد می تواند در ترویج فرهنگی کارآفرینی گام بردارد