مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-19فناوري

ساماندهی بار وانت بارهای شهری شیراز/ فارس نیازمند استاندار بومی


هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در حالی برگزار شد که اعضای شورای شهر در دستورکاری نسبت به ساماندهی وانت بارهای شهری پرداختند.

- ، هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در حالی برگزار شد که در دستورکار این جلسه شورا شاهد ساماندهی وانت بارهای شهری در قالب مدیریت کاربرگ وانت بارهای شهری بودیم.

براساس این دستورکار وانت بارهای شهری بایستی با استفاده از نرم افزار تلفن همراه نسبت به ارائه اطلاعات بارهای درون شهری اقدام کنند.

لازم به ذکر است این طرح با موافقت اعضای شورای شهر به مراجع ذی ربط ارسال شد.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با تصویب طرح تسهیل فرآیند دریافت مجوز و همچنین بررسی ایجاد آرامستان مختص فرهنگوران و فرهیختگان استان نیز موافقت کردند.

به جای ساخت مسکن جدید، زیرساخت ها را تقویت کنید رییس کمیسیون شیراز؛ سومین حرم اهل بیت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دولت در نظر دارد تا برای محرومین در سراسر کشور یک میلیون واحد مسکونی بسازد که بیشتر این واحدها در شهرک ها و شهرهای جدید است اما می توان با تغییر این دیدگاه زمینه بهبود شرایط در شهرها را ایجاد نمود.

رضا محمدیان اضافه کرد: ایجاد مسکن جدید در شهرک ها و شهرهای جدید می تواند عاملی برای رشد طولی شهرها باشد اما اگر توجه به زیرساخت ها صورت بگیرد و بافت های قدیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بار وانت بارهای شهری شیراز/ فارس نیازمند استاندار بومی

ساماندهی بار وانت بارهای شهری شیراز/ فارس نیازمند استاندار بومی