مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-19سياسي

4هزار نفر روز آموزش حفظ محیط زیست به جوامع محلی در سمنان ارائه شد


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی سمنان از برگزاری چهار هزار نفر روز کارگاه آموزشی ویژه جوامع محلی در زمینه مراتع، - ، علی رضا رهایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی منابع طبیعی سمنان با اشاره به توانمند سازی و توان افزایی جوامع محلی در 24 روستای استان سمنان، تاکید کرد: این طرح از محل صندوق توسعه ملی به اجرا در آمده است.

وی افزود: چهار هزار نفر روز کارگاه های آموزشی و ترویجی، توجه به طرح های مرتع داری، زراعت چوب، جنگل کاری مشارکتی، احیا و توسعه رویشگاه های گیاهان دارویی منتج از اقدامات آموزشی و ترویجی منابع طبیعی در این طرح بوده است.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی سمنان با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویجی مهم و کاربردی پیشگیری و اطفای حریق و آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی از جمله اقدامات آموزشی ترویجی انجام شده در این پروژه است، افزود: مردم بومی استقبال خوبی از این دوره ها داشتند.

رهایی افزود: این پروژه ترویجی در هفت شهرستان، 16 حوزه و24 روستا در استان سمنان اجرا و محور اصلی آن توسعه مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و آبخیزداری و در راستای راهبردها و انتظارات عمومی و مدیریتی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و فعالیت های اولویت دار در طرح ترویج و توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4هزار نفر روز آموزش حفظ محیط زیست به جوامع محلی در سمنان ارائه شد

4هزار نفر روز آموزش حفظ محیط زیست به جوامع محلی در سمنان ارائه شد