مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-19سياسي

افتتاح نمایشگاه جاماندگان حسینی


جانشین مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می گوید: در زمان دفاع مقدس رزمندگان با این پیش فرض که عکس گرفتن یکی از مواردی است که امکان دارد منجر به ریا شود، - از عکس گرفتن پرهیز می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز ( یکشنبه 28 شهریور ماه ) مراسم افتتاح نمایشگاه جاماندگان حسینی با حضور سردار محسن شیخی، جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهرام صمدی نیا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان تهران افتتاح شد.

سردار شیخی در مراسم افتتاح نمایشگاه مذکور با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی گفت: اساسا آنچه ماندگار است، همین عکس ها و آثار است که باید به نسل های جدید انتقال پیدا کند.

به عبارت دیگر یکی از راه های انتقال تجربیات به نسل های آینده آثاری نظیر عکس است.

وی با تاکید بر نقش آثاری نظیر عکس در انتقال تجربیات به نسل های بعدی افزود: در زمان دفاع مقدس رزمندگان با این پیش فرض که عکس گرفتن یکی از مواردی است که امکان دارد منجر به ریا شود، از عکس گرفتن پرهیز می کردند اما امروز با گذشت زمان این نکته مشخص شده که تا چه اندازه عکس ها در انتقال ارزش ها و ثبت خاطرات، موثر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه جاماندگان حسینی

افتتاح نمایشگاه جاماندگان حسینی