مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-19فرهنگي

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته/ 2 اثر اجرا می شود


مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد با توجه به خارج شدن شهر تهران از وضعیت قرمز کرونایی، تلاش بر این است که از پایان هفته جاری 2 نمایش در سالن های اصلی و کوچک این مجموعه به صحنه بروند.

- امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره زمان از سرگیری فعالیت های اجرایی این مجموعه تئاتری با توجه به اطلاعیه از سرگیری فعالیت سالن های دولتی تئاتر و خارج شدن تهران از وضعیت قرمز کرونایی، به خبرنگار مهر گفت: به محض اینکه اطلاعیه از سرگیری فعالیت سالن های تئاتری و خروج تهران از وضعیت قرمز کرونایی منتشر شد با مدیران دانشگاه تهران برای از سرگیری فعالیت مرکز تئاتر مولوی گفتگو داشتیم و قرار به این شد که این مجموعه نیز میزبانی از اجراهای تئاتری را از سر بگیرد.

وی ادامه داد: پیش از تعطیلات اخیر کرونایی قرار بود از تیر ماه 2 اثر نمایشی که مجوزهای لازم از شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد را دریافت کرده بودند در مرکز تئاتر مولوی به صحنه بروند که به دلیل اعمال محدودیت ها این امر میسر نشد.

با گروه های این 2 اثر نمایشی گفتگوها و رایزنی ها را انجام داده ایم تا آثار خود را روی صحنه ببرند.

حریری با اشاره به حضور نمایش گوربانی در سالن اصلی و اولئانا در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی، درباره زمان به صحنه رفتن این آثار تأکید کرد: طی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته/ 2 اثر اجرا می شود

احتمال آغاز اجراهای تالار مولوی از پایان هفته/ 2 اثر اجرا می شود