مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-19سياسي

عضویت در سازمان شانگهای دروازه اقتصادی جدیدی باز می کند


عضویت ایران در سازمان شانگهای دروازه جدیدی فراروی اقتصاد کشور ایجاد کرده است و باید از آن بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر یکشنبه در نشست حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نکا و نشست با تولیدکنندگان از فعالان اقتصادی به عنوان سربازان عرصه تولید یاد کرد و گفت: برای تحقق شعار سال جاری نیازمند تلاش صنعتگران و مسئولان هستیم.

وی با اظهار اینکه وقتی شعار حمایت از تولید سر داده می شود همه باید پای کار بیاییم و وارد میدان شویم، گفت: رفع دغدغه های فراروی صنعت در زمینه های مشکلات برق، آب و زیرساخت ها نیازمند همت مسئولان استانی است.

وی گفت: بزرگترین خدمت آن است که از مردم و تولیدکنندگان گره گشایی شود هرچند تحریم های خارجی در بروز مشکلات چندان اثر ندارد اما تحریم های داخلی بزرگترین مسائل را ایجاد می کند.

آیت الله لایینی با اشاره به عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری های شانگهای از آن به عنوان دروازه جدیدی فراروی اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: گردش مالی این مجموعه 40 درصد گردش مالی جهان است.

امام جمعه ساری یادآور شد: اگر سال های قبل وارد این سازمان می شدیم، تحریم ها چندان روی ما اثر گدذار نبود و امیدواریم این چشم انداز ایجاد شده بتواند به بستر اقتصادی و تولید رونق بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در سازمان شانگهای دروازه اقتصادی جدیدی باز می کند

عضویت در سازمان شانگهای دروازه اقتصادی جدیدی باز می کند