مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-19سياسي

ضریب محرومیت 1598 روستا را به زیر 6 می رسانیم


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تأمین اعتبار در سال جاری و سال آینده هزار و 598 روستا در سراسر کشور را به ضریب محرومیت زیر 6 می رسانیم.

- قزوین- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تأمین اعتبار در سال جاری و سال آینده هزارو 598 روستا در سراسر کشور را به ضریب محرومیت زیر 6 می رسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین سردار مصطفی ربیعی در جمع اعضای قرارگاه پیشرفت سپاه استان قزوین اظهار کرد: مجموعاً 2 هزار و 601 دهستان کم برخوردار در کشور وجود دارد که 52 دهستان با ضریب محرومیت 9، 234 دهستان با ضریب محرومیت هشت، 482 دهستان با ضریب محرومیت هفت، 830 دهستان با ضریب محرومیت شش و 1003 دهستان با ضریب محرومیت زیر شش هستند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با احصاء دقیق مشکلات دهستان ها و روستاهای کشور، آب شرب، اشتغال، راه روستایی و مدرسه، چهار اولویت مهم و اصلی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستاهای کم برخوردار کشور است که با تأمین اعتبار در سال جاری و سال آینده برای اجرای پروژه های تعیین شده، گام های بزرگی در روستاهای کشور برداشته می شود تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب محرومیت 1598 روستا را به زیر 6 می رسانیم

ضریب محرومیت 1598 روستا را به زیر 6 می رسانیم