مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-19اقتصادي

ساخت مسکن در یزد به مناطق فاقد زیرساخت هدایت نشود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به طرح دولت برای احداث یک میلیون مسکن در سال جاری گفت: ساخت مسکن نباید به مناطق فاقد زیرساخت هدایت شود.

- ، سیدمسعود عظیمی صبح یکشنبه در کارگروه اقتصاد و زیربنایی ماهر (مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج) با اشاره به سیاست های دولت برای ساخت 4 میلیون مسکن طی چهار سال اظهار داشت: یک میلیون از این تعداد باید در فرصت شش ماهه باقی مانده از سال 1400 احداث شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس در فرصت کم باقیمانده باید امور مرتبط با فضاسازی، اعطای تسهیلات بانکی، تامین مصالح ساختمانی، استفاده از فناوری در ساخت و ساز، آسان سازی و مقاوم سازی پیگیری شود.

عظیمی ادامه داد: لازم است برای تحقق این طرح، مسکن و شهرسازی، شهرداری ها و دهیاری ها و بخش خصوصی و دولتی پای کار بیایند و با همفکری و هم افزایی و همکاری، سهم استان یزد از ساخت این میزان مسکن را محقق کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر اینکه ظرفیت شهرها و ظرفیت پذیری جمعیت شهرها بسیار حائز اهمیت است، افزود: بسیاری از شهرهای کوچک و متوسط، ظرفیتی بیش از جمعیت فعلی دارند و در شرایطی که گاه ظرفیت برای پذیرش یک میلیون نفر جمعیت وجود دارد، تنها 30 هزار نفر در آنجا زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن در یزد به مناطق فاقد زیرساخت هدایت نشود

ساخت مسکن در یزد به مناطق فاقد زیرساخت هدایت نشود