مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-18اجتماعي

غرب شهرکرد؛ تافته ای جدابافته/ بی مهری ها ادامه دارد


ایجاد فضای سبز، آسفالت معابر، دیوارنگاری و.

از جمله اقداماتی است که در زیباسازی شهر و همچنین روحیه شهروندان تاثیر بسیار بالایی دارد، اما گاهی این خدمات در برخی مناطق شهری با سرعت و دقت بیشتری انجام و در برخی محلات توجه چندانی به آن نمی شود، - تحقق این امر موجب به هم خوردن عدالت در خدمات رسانی در حوزه شهری در محلات مختلف شهر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه غرب شهرکرد شامل محلات مهدیه و اشکفتک با وجود اینکه از سالیان بسیار دور مردم در آن محلات سکونت دارند و حتی قدمت آن محلات از محلاتی مانند میرآباد، منظریه، سرچشمه ها و .

در شهرکرد بیش تر است و همچنین فاصله بسیار کمی نیز با مرکز شهر دارند، اما شهرداری شهرکرد توجه چندانی به ارائه خدمات شهری در این منطقه نداشته است و گویی این منطقه تافته جدابافته محسوب می شود.

اهالی ساکن در منطقه غرب شهرکرد با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند، برخی کوچه ها و معابر این محله از آسفالت مناسبی برخوردار نیستند و این موضوع علاوه بر زشت کردن چهره منطقه خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان در هنگام تردد وارد می کند، همچنین در فصل پاییز و زمستان به علت بارندگی های فصلی مشکلات تردد چند برابر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب شهرکرد؛ تافته ای جدابافته/ بی مهری ها ادامه دارد

غرب شهرکرد؛ تافته ای جدابافته/ بی مهری ها ادامه دارد