مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:052021-09-18اقتصادي

پلمب 715 واحد صنفی خوزستان در یک ماه اخیر


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب 715 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی کرونا در یک ماه اخیر در خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب 715 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی کرونا در یک ماه اخیر در خوزستان خبر داد.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان، بازرسی از بازار و اصناف برای رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و در این زمینه با اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود.

وی افزود: در این مدت در مجموع 15 هزار و 640 مورد بازرسی از بازار و اصناف در خوزستان انجام شده است که در این بازرسی ها، 5 هزار و 817 مورد تذکر به صاحبان اصناف برای رعایت دستوراالعمل های بهداشتی داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: براساس بازرسی های انجام شده تاکنون 715 واحد متخلف پلمب شده اند.

در این زمینه 370 گشت مشترک از سطح بازار خوزستان با همکاری سایر بخش های نظارتی انجام شده است .

جباری عنوان کرد: دستگاه هایی از جمله علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بسیج، سازمان صمت خوزستان را در این بازرسی ها همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 715 واحد صنفی خوزستان در یک ماه اخیر

پلمب 715 واحد صنفی خوزستان در یک ماه اخیر