مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-18سياسي

کلاس های قرآنی مهدالرضا(ع) از مهر ماه آغاز می شود


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز ترم تحصیلی جدید کلاس های آموزش قرآن مهدالرضا(ع) از ابتدای مهرماه امسال در مشهد و سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام مسعود میریان درباره برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در قالب کلاس های مهدالرضا(ع) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: ثبت نام دوره های جدید مهدالرضا(ع) از مرداد ماه امسال شروع و تا امروز فقط در مشهد 400 کلاس برای برگزاری از ابتدای مهر تشکیل شده است.

مدیر مرکز قرآن کریم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تاکنون همکاری های خوبی با این طرح ملی داشته اند و مرکز قرآن کریم آستان قدس این آمادگی را دارد تا هر ارگان و سازمانی که تمایل دارد در این طرح حضور داشته باشد را در این حرکت معنوی بزرگ سهیم کند.

گفتنی است دوره های آموزش قرآن کریم برای نونهالان تحت عنوان مهدالرضا تنها برای کودکان پنج سال و پیش دبستانی است و در صورت تمایل به ادامه این دوره های قرآنی علاقه مندان می توانند در طرح شکوه تلاوت رضوی و شباب الرضا که توسط همین مرکز برای دوره های سنی نوجوان و بزرگسالان برگزار می شود، استفاده کنند.

انتهای پیام/70068


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های قرآنی مهدالرضا(ع) از مهر ماه آغاز می شود

کلاس های قرآنی مهدالرضا(ع) از مهر ماه آغاز می شود