مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-18سياسي

آغاز گام ششم رزمایش همدلی در استان بوشهر


در راستای تشکیل ستاد مردمی حمایت از بیماران کرونایی سیدالشهدا بوشهر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، اقلام درمانی، بسته های معیشتی، بهداشتی و دارویی به ارزش 5 میلیارد تومان توزیع شد.

- در راستای تشکیل ستاد مردمی حمایت از بیماران کرونایی سیدالشهدا بوشهر، پیش از ظهر امروز شنبه در آیینی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، اقلام درمانی، بسته های معیشتی، بهداشتی و دارویی به ارزش 5 میلیارد تومان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به جامعه هدف در راستای رسیدگی به بیماران کرونایی و نیازمندان بوشهر توزیع شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: باتوجه به شیوع گسترده کرونا نیاز به عزمی ملی در کنار کادر درمان قرار بگیرد و فضای جهادی مکمل کار بزرگ حوزه بهداشت و درمان باشد، تدبیرات لازم انجام گرفت در استان بوشهر قرارگاه بزرگ حضرت سیدالشهدا در حمایت از درمان بیماران کرونا تشکیل شد و همه خیرین و نهادهای حمایتی حضور فعال داشتند و کارهای بزرگی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در ابتدا نقشه آمایشی تنظیم و استان به شش بخش تقسیم شد، امکانات و نیازها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اگرچه زحمات زیادی در این بخش ها انجام می گرفت اما امکانات برای عبور از بحران کفایت نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گام ششم رزمایش همدلی در استان بوشهر

آغاز گام ششم رزمایش همدلی در استان بوشهر