مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-18سياسي

زائرین اربعین از 29 شهریورماه می توانند به عراق سفر کنند


از 29 شهریورماه زائرین اربعین می توانند به عراق سفر کنند، البته فقط بلیط رفت تهیه می شود چراکه برای برگشت می توانند از مرز زمینی وارد کشور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود فراهانی ظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه از سوی ستاد مرکزی اربعین کشور در ارتباط با برگزاری مراسم اربعین در استان مرکزی هنوز ابلاغیه کامل صادر نشده است، عنوان کرد: سهمیه استان مرکزی برای حضور موکب ها در عراق بالغ بر 11 موکب است و 350 ویزا نیز صادر شده و از امروز انجام تست های پی سی آر آغاز می شود.

وی ادامه داد: 250 نفر واکسینه شده اند و از روز دوشنبه زائرین می توانند به عراق سفر کنند، البته فقط بلیط رفت تهیه می شود چرا که برای برگشت می توانند از مرز زمینی وارد کشور شوند.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی تصریح کرد: ظرفیت این موکب ها به شکلی است که می توانند روزانه برای 40 هزار و 100 نفر وعده غذایی تهیه و توزیع کنند، همچنین امکان اسکان 9 هزار و 700 نفر توسط موکب ها وجود دارد.

فراهانی گفت: 2 موکب در کربلا، یک موکب در نجف و هشت موکب در مسیر نجف به کربلا مستقر می شوند، همچنین از 70 موکب در استان به غیر از 11 موکب که به عراق سفر می کنند باقی در استان فعالیت می کنند و 5 برنامه نیز برای این موکب ها در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرین اربعین از 29 شهریورماه می توانند به عراق سفر کنند

زائرین اربعین از 29 شهریورماه می توانند به عراق سفر کنند