مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-18پزشكي

افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران ملایری صحت ندارد


رییس نظام پرستاری شهرستان ملایر درباره آمار و نتایج یک پژوهش مبنی بر افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران شهرستان ملایر، گفت: افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران شهرستان ملایر صحت ندارد.

- ایسنا/همدان رییس نظام پرستاری شهرستان ملایر درباره آمار و نتایج یک پژوهش مبنی بر افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران شهرستان ملایر، گفت: افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران شهرستان ملایر صحت ندارد.

غلامرضا مباشری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصاحبه اخیر رییس انجمن روانشناسی تربیتی ایران درباره آمار و نتایج یک پژوهش مبنی بر افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران شهرستان ملایر، اظهار کرد: نتایج به دست آمده در این تحقیق بر اساس 20 تا 30 پرسشنامه بوده که به دو سوم پرستاران تعمیم داده شده است یعنی نتایج داده سازی بوده و جامعه پرستاری شهرستان که شامل 500 تا 600 پرستار می شود، در این پژوهش مشارکتی نداشتند.

وی افزود: در این پژوهش که توسط دانشگاه اراک چاپ و منتشر شده است، آمده که تعدادی پژوهشگر به مدت یک ماه در سه بیمارستان شهرستان شامل بیمارستان امام حسین(ع)، بیمارستان دکتر غرضی و بیمارستان مهر حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران ملایری صحت ندارد

افزایش افکار خودکشی و افسردگی در بین پرستاران ملایری صحت ندارد