مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-18ورزشي

تکاپوی بانوان فوتبالیست سیرجانی برای رقابت در جام باشگاه های آسیا


سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: کار بسیار سختی پیش رو داریم کار بدنسازی و تمرینات مان برای جام باشگاه های آسیا بسیار متفاوت تر از لیگ است زیرا در میدان سخت تری قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان خود را برای مسابقات جام باشگاه های آسیا که آبان ماه در کشور در مسابقات داشته باشیم و نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

فوتبال بانوان در آسیا رشد بسیار خوبی داشته است سرمربی تیم بانوان باشگاه شهرداری سیرجان درباره حریفان تیمش در این مسابقات اظهار داشت: حریفان ما تیم های قدرتمندی هستند و قهرمان لیگ های کشورشان هستند، فوتبال بانوان در آسیا رشد بسیار خوبی داشته است، تیم باشگاه بنیاد کار که قهرمان لیگ ازبکستان است و تیم بسیار خوبی هست حریف بعدی ما تیم قهرمان هندوستان است که اکثر بازیکنان تیم ملی هند را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: ما نتوانستیم فیلمی از بازی های رقبایمان را به دست اوریم اما با شناختی که از فوتبال بانوان ملی هندوستان و ازبکستان  دارم، می دانم کار بسیار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان درباره اهمیت حضور تیم شهرداری سیرجان در بازی های آسیایی گفت: این برای اولین بار است که از ایران تیم شهرداری سیرجان به عنوان نماینده کشورمان در این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی بانوان فوتبالیست سیرجانی برای رقابت در جام باشگاه های آسیا

تکاپوی بانوان فوتبالیست سیرجانی برای رقابت در جام باشگاه های آسیا