مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-17اجتماعي

عودت 300 زائر اربعین از مرز مهران/ دستگیری 100 نفر


200 نفر دیگر از زائران عتبات عالیات که در نزدیکی و حواشی شهر مهران در حال حرکت به سمت مرز بودند اقناع شده و از ادامه حرکت خود به مرز منصرف و تصمیم با بازگشت گرفتند.

- فرماندار مهران ایلام گفت: 300 زائر اربعین حسینی در طول هفت روز گذشته از ورود آنان به مرز مهران و عزیمت به کشور عراق ممانعت شد.

مجید کاکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 300 زائری که از ورود آنان به مرز جلوگیری شده 100 نفر در خطوط مرزی توسط دستگاه های نظامی، امنیتی و مرزبانی طبق قانون دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی افزود: همچنین 200 نفر دیگر از زائران عتبات عالیات که در نزدیکی و حواشی شهر مهران در حال حرکت به سمت مرز بودند اقناع شده و از ادامه حرکت خود به مرز منصرف و تصمیم با بازگشت گرفتند.

فرماندار مهران از اعلام آمادگی و هماهنگی تمامی دستگاه های نظامی و مرزبانی و سایر دستگاه های متولی برای جلوگیری و ممانعت از ورود زائران به مرز خبر داد و گفت: از مجموع 300 زائر عودت داده شده تاکنون، 24 نفر آنان مربوط به 24 ساعت اخیر است.

کاکی ادامه داد: برای اجرای قانون منع ورود زائران به مرز مهران به تمامی مهمانسراها تاکید شده که از پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به زائران اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 300 زائر اربعین از مرز مهران/ دستگیری 100 نفر

عودت 300 زائر اربعین از مرز مهران/ دستگیری 100 نفر