مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-17سياسي

موکب احباب الرضا ورامین روزانه 5 هزار وعده غذا به زائران اربعین توزیع می کند


مسؤول موکب احباب الرضا شهرستان ورامین گفت: این موکب با 50 نفر خدمه و توزیع روزانه 5 هزار وعده غذایی در عمود 840 ، از زائران اربعین حسینی پذیرایی خواهد کرد.

- سید رضا احمدی مسؤول موکب احباب الرضا شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: موکب احباب الرضا شهرستان ورامین در سال های گذشته با 250 خادم به زائران ایام و محدودیت هایی که وجود دارد روزانه 5 هزار وعده غذایی و میان وعده توزیع خواهد شد.

احمدی با اشاره به زمان محدود برنامه ریزی امور برای حضور موکب در کشور عراق، بیان کرد: در سال های گذشته موکب احباب الرضا شهرستان ورامین از پیش از محرم هماهنگی های لازم را انجام می داد اما امسال به تبع تصمیم گیری های لازم و شرایطی که وجود داشت اقدامات دیر انجام شد و انتظار می رود موکب احباب الرضا در عمود 840 حدود 5 روز به زائران حسینی خدمت رسانی کند.

وی ضمن اشاره میزان هزینه های موکب احباب الرضا افزود: در سال 1398 یعنی 2 سال پیش با کمک مردم موکب احباب الرضا توانست بیش از 1 میلیارد تومان از بخش کمک های مردمی برای زائران حسینی در مسیر اربعین هزینه کند اما امسال به جهت شرایط اقتصادی حدود 350 تا 500 میلیون پیش بینی می شود هزینه شود.

مسؤول موکب احباب الرضا ورامین خاطر نشان کرد: موکب احباب الرضا ورامین در عمود 840 در مسیر نجف به کربلا با خدماتی نظیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب احباب الرضا ورامین روزانه 5 هزار وعده غذا به زائران اربعین توزیع می کند

موکب احباب الرضا ورامین روزانه 5 هزار وعده غذا به زائران اربعین توزیع می کند