مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-17دانش

آموزش به تدریج از شیوه مجازی به حضوری تغییر می کند


دانشگاه علم و صنعت به دانشجویان خود اعلام کرد این احتمال وجود دارد که شیوه برگزاری مجازی کلاس ها به تدریج به حضوری تغییر یابد.

- دانشگاه علم و صنعت به دانشجویان خود اعلام کرد این احتمال وجود دارد که شیوه برگزاری مجازی کلاس ها به تدریج به حضوری تغییر یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: احتمال میرود با روند جاری واکسیناسیون دانشجویان و پس از صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری کلاس های درسی بتدریج و برحسب مقطع تحصیلی از شیوه مجازی به صورت حضوری تغییر یافته و امتحانات پایانی نیز بصورت حضوری برگزار شود.

بر همین اساس توصیه میشود که دانشجویان این موضوع را به هنگام انتخاب واحدهای درسی و محل دانشکده های ارائه دهنده دروس در نظر بگیرند.

همچنین این دانشگاه به دانشجویان خود توصیه کرده که به منظور حفظ سلامتی و امینی خود، هرچه سریعتر به مرکز واکسیناسیون دانشگاه (و یا دیگر مراکز ) مراجعه کرده و پس از واکسیناسیون گواهی مربوطه را که برای حضور در دانشگاه الزامی خواهد بود، اخذ کنند.

واکسیناسیون گروه های مختلف اعضای این دانشگاه از جمله دانشجویان از روز دوشنبه 22 شهریور آغاز شده و تا روز یکشنبه 28 شهریورماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش به تدریج از شیوه مجازی به حضوری تغییر می کند

آموزش به تدریج از شیوه مجازی به حضوری تغییر می کند