مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-16پزشكي

کارگاه کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت


کارگاه آموزشی مجازی کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و با حضور جمعی از اندیشمندان، - کارگاه "کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت" کارگاه آموزشی مجازی "کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت" از سوی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و با حضور جمعی از اندیشمندان، متخصصین و دانشجویان حوزه سلامت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن بیاتی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سیاست گذاران بخش سلامت همواره با سوالاتی در مورد برنامه ها و مداخلات کلانی که در سطح ملی یا منطقه ای اجرا کرده اند، مواجه هستند.

سوالاتی مانند اینکه این برنامه ها چقدر موثر بوده اند؟ اینکه آیا اصلاحات مختلف انجام شده در بخش سلامت موفق بوده اند یا خیر؟ در حقیقت در بسیاری از مداخلات سلامت که امکان اجرای برنامه در دو گروه شاهد و مورد وجود ندارد، استفاده از این مدل ها برای برآورد تاثیر مداخلات در مقاطع زمانی مختلف بسیار مفید و موثر خواهد بود.

بیاتی افزود: برای پاسخگویی به این سوالات پیش روی سیاست گذاران سلامت، محققان روش تحلیل سری زمانی منقطع را پیشنهاد می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت

کارگاه کاربرد مدل های سری زمانی منقطع در تحلیل اثر سیاست های بخش سلامت