مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 23:252021-09-16ورزشي

همچنان برنده عربستان است!


«به نظر می رسد عربستانی ها از بردن پرسپولیس به وجد آمده اند! دلیلش هم این است که بعد از قدرت نمایی در کشاندن استقلال به عربستان حالا می توانند فخرفروشی کنند که پرسپولیس، - به نظر می رسد عربستانی ها از بردن پرسپولیس به وجد آمده اند! دلیلش هم این است که بعد از قدرت نمایی در کشاندن استقلال به عربستان حالا می توانند فخرفروشی کنند که پرسپولیس، یکی دیگر از تیم های مطرح و پرهوادار ایرانی را هم به این کشور می کشانند؛ آن هم در شرایطی که خودشان از سفر به ایران پرهیز می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و مشخص شد که از ایران، فقط تیم پرسپولیس جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورده است.

این تیم بعد از برتری برابر استقلال تاجیکستان، برای چهارمین بار در طول فصول گذشته به یک چهارم نهایی صعود کرد تا از این حیث رکورددار شود.

دو نماینده دیگر ایران یعنی استقلال و تراکتور هم با شکست خوردن مقابل تیم های عربستانی به کارشان در این دوره از بازی ها پایان دادند.

پس، تا همین جا، مشابه با اتفاقی که سال های اخیر رخ داده، فقط پرسپولیس است که می تواند به عنوان نماینده ای از ایران برای رسیدن به قهرمانی در آسیا امیدوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان برنده عربستان است!

همچنان برنده عربستان است!