مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-16اقتصادي

اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی


معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی گفت : ردیف و خط اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی اختصاص یافته است.

- معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی خبرداد اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی گفت : ردیف و خط اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی اختصاص یافته است.

هادی رحمتی در گفت و گو باایسنا اظهار کرد : عملیات اجرایی ورزشگاه 5000 نفری شهرستان خوی از سال 1386 شروع شده بود و از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هم برخوردار بود که متاسفانه بدلیل منابع اعتباری بسیار ضعیف دولت به چرخه بهره برداری نرسیده است.

وی بابیان اینکه با پیگیری های مجدانه نماینده خوی در مجلس ردیف و خط اعتباری ویژه ای از محل اوراق خزانه اسلامی برای حل مشکل بلاتکلیفی این پروژه بعد از 15 سال پیش بینی شده است، تصریح کرد : این اعتبار از طریق سازمان برنامه ابلاغ شد و ما هم سعی کردیم از طریق سازمان همیاری آذربایجان غربی این پروژه را اجرایی کنیم.

رحمتی افزود : سازمان همیاری بدلایل مختلف قانونی امکان ترک تشریفات برایش حادث نشد و مجبور شدیم از طریق ستاد سامانه دولت و از طریق فراخوان عمومی پروژه را وارد فاز اجرایی نموده تا پیمانکار انتخاب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی

اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل استادیوم 5000 نفری خوی