مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-16سياسي

چشمان جیرفت در فراغ «کوچکعلی» گریست/تشییع پیکر مرد مبارز انقلابی روی دستان شهر


مراسم تشییع «کوچکعلی کمالی» مبارز دوران انقلاب و رزمنده دوران دفاع مقدس در جیرفت برگزار شد، کوچکعلی کمالی از فرهنگیان بنام جیرفت و مبارزان انقلابی بود که در دوران ستمشاهی و دوران تبعید مقام معظم رهبری در جیرفت از پیشگامان نهضت انقلاب و مبارزه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، مراسم تشییع کوچکعلی کمالی مبارز دوران انقلاب و رزمنده دوران دفاع مقدس امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جیرفت برگزار شد، کوچکعلی کمالی از فرهنگیان بنام جیرفت و مبارزان انقلابی بود که در دوران ستمشاهی و دوران تبعید مقام معظم رهبری در جیرفت از پیشگامان نهضت انقلاب و مبارزه بود.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به خصوصیات بارز  کوچکعلی کمالی گفت: مردم داری از مهمتربن و بارزترین خصوصیت های این مرد بزرگ بود.

ذبیح الله اعظمی از وی به عنوان معلمی بزرگ و دانشمندی متواضع نام برد و افزود: امروز مردمان این شهر از کوچکعلی کمالی خاطراتی شیرین به یاد دارند.

  مرام و روش کوچکعلی کمالی دوست داشتنی بود احمد امینی روش از دوستان این مبارز انقلابی نیز به خبرنگار ما گفت: شخصیت کوچعلی کمالی شخصیتی جذاب و مردمی بود وی چهره ای ماندگار در اذهان همه جریان های سیاسی بود و نحوه برخورد و تعاملات انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمان جیرفت در فراغ «کوچکعلی» گریست/تشییع پیکر مرد مبارز انقلابی روی دستان شهر

چشمان جیرفت در فراغ «کوچکعلی» گریست/تشییع پیکر مرد مبارز انقلابی روی دستان شهر