مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-16ورزشي

گله مندی یک مربی ورزش های رزمی از بی توجهی مسئولان ورزش خوزستان


یک مربی با بیان این که مربیان ورزش های رزمی خوزستان دیده نمی شوند و نباید مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان استان قرار بگیرند، گفت: این نگاه، منِ مربی را اذیت می کند و بارها با خود گفته ام تا کی باید جوانی ام را بگذارم اما همچنان بدون حامی باشم.

- ایسنا/خوزستان یک مربی با بیان این که مربیان ورزش های رزمی خوزستان دیده نمی شوند و نباید مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان استان قرار بگیرند، گفت: این نگاه، منِ مربی را اذیت می کند و بارها با خود گفته ام تا کی باید جوانی ام را بگذارم اما همچنان بدون حامی باشم.

محمد عیسی پورسلاماتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سختی هایی که مربیان ورزش های رزمی در استان متحمل می شوند و بی توجهی به این قشر، اظهارکرد: من سه سال پیش یک مرکز آکادمی ورزشی در منطقه حصیرآباد اهواز تاسیس کردم و در رشته های mma، موی تای و کیک بوکسینگ بیش از صد ورزشکار را پرورش دادم و آن ها را به سمت بخش قهرمانی هدایت کردم که در این بخش توانستند مدال آوری داشته باشند.

حتی برخی از شاگردانم با حضور در تیم های خارجی در حال فعالیت هستند، ضمن این که خیلی از همین شاگردان من در کشور به عنوان اشخاص مطرح یا مسئول ورزشی و مربی در سطح استان معروف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی یک مربی ورزش های رزمی از بی توجهی مسئولان ورزش خوزستان

گله مندی یک مربی ورزش های رزمی از بی توجهی مسئولان ورزش خوزستان