مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-16فرهنگي

رونمایی از 10 کتاب شعر شاعران فارسی زبان همزمان با روز ملی شعر


همزمان با روز ملی شعر و ادب، نشر شاعران پارسی زبان 10 مجموعه شعر تازه از شاعران افغانستان، تاجیکستان، هند و ایران را در دهلی نو منتشر می کند.

- علیرضا قزوه مدیر نشر شاعران فارسی زبان در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با روز ملی شعر و ادب، نشر شاعران پارسی زبان ده مجموعه شعر تازه از شاعران افغانستان، تاجیکستان، هند و ایران را در دهلی نو منتشر می کند.

* مجموعه شعر سیده فاطمه صغری زیدی هفته آینده منتشر می شود وی با بیان اینکه با نشر این کتاب ها تعداد مجموعه شعرهای شاعران هندوستانی به 9 کتاب خواهد رسید، تصریح کرد: پیش از این کتاب شعر شاعرانی چون سیدنقی عباس کیفی، بلرام شکلا، اخلاق آهن، سیده بلقیس فاطمه حسینی، مهدی باقر، علی اصغر الحیدری، عزیز مهدی و سرویش تریپاتی منتشر شده بود و مجموعه شعر سیده فاطمه صغری زیدی آخرین مجموعه شعری از شاعر هندی است که کتابش هفته آینده رونمایی می شود.

   قزوه یادآور شد، تاکنون در چندین دهه گذشته چنین اتفاق مبارکی نیفتاده بود، از این رو نشر شعر فارسی در بین شاعران فارسی سرای هندوستان یک اتفاق تازه و بزرگ است که کاش قدرش را مسئولان فرهنگی ما بدانند و بدانند که این اتفاق ها تنها با تلاش و زحمت و رنج حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 10 کتاب شعر شاعران فارسی زبان همزمان با روز ملی شعر

رونمایی از 10 کتاب شعر شاعران فارسی زبان همزمان با روز ملی شعر