مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-15سياسي

پروژه گازرسانی به 18 روستای دلفان به بهره برداری رسید


پروژه گازرسانی به 18 روستای شهرستان دلفان به بهره برداری رسید.

- ، امروز چهارشنبه آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به 18 روستای شهرستان دلفان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم شهرستان های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار دلفان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه این مراسم گفت: با در نظر داشتن اینکه ایران کشوری غنی به لحاظ منابع نفت و گاز است و به منظور پیشگیری از وارد آمدن خسارت به جنگل ها و منابع طبیعی، ضرورت دارد تأمین سوخت روستاهای دور افتاده استان به خوبی انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به 18 روستای دلفان، بخش اعظم روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

استاندار لرستان در ادامه تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان با هدف رفاه مردم منطقه و در گام بعدی حرکت به سمت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری صورت گرفته که امیدواریم این امر در آینده به خوبی محقق شود.

وی افزود: در مراسم امروز، پروژه گازرسانی به 18 روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان و با احداث یک ایستگاه تقلیل فشار با اجرای 39 هزار متر شبکه پلی اتیلن و 8000 شبکه فلزی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی به 18 روستای دلفان به بهره برداری رسید

پروژه گازرسانی به 18 روستای دلفان به بهره برداری رسید