مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-15سياسي

ضرورت انجام پژوهش در تأثیر ملموس واکسن علیه کرونا


معاون خدمات شهری شهرداری قم خواستار انجام پژوهش های کاربردی درباره تأثیر ملموس واکسیناسیون در کاهش بستری کرونایی و اعلام عمومی آن در سطح جامعه برای افزایش آگاهی مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به موج ایجاد شده در واکسن هراسی عمومی خاطرنشان کرد: قطعا این موج، سازماندهی شده است و از این رو نیاز به برخورد با عوامل دست اندرکار در این موضوع احساس می شود.

وی سپس به اهمیت افزایش آگاهی بخشی عمومی در موضوع واکسیناسیون و تأثیر ملموس آن برای مبارزه با کرونا توجه داد و اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد شاید همه بستری های کرونایی در این روزها از افرادی هستند که اقدام به واکسینه کردن خود نکرده اند، بنابراین می توان پژوهش هایی در این باره سامان داد و نتایج این پژوهش ها را از طریق رسانه ها اعلام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: به هر حال برخی از افراد تحت تأثیر امواج واکسن هراسی قرار دارند و این گونه پژوهش ها می تواند هم به آگاهی بخشی عمومی کمک و هم این که از فریب برخی افراد جلوگیری کند.

ذاکریان در عین حال با بیان اهمیت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مسیر مبارزه با کرونا یادآور شد: آمار اخیر بیانگر رعایت 40 درصدی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام پژوهش در تأثیر ملموس واکسن علیه کرونا

ضرورت انجام پژوهش در تأثیر ملموس واکسن علیه کرونا