مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-15سياسي

آبداران کهگیلویه و بویراحمد آه ندارند با ناله سودا کنند


جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار بعلت نگرفتن حقوق بعد از حدود 9 ماه در جلوی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یکی از این آبداران در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: از سال 80 تاکنون در مجموعه آب و فاضلاب خدمت می کنم با این وضع و شرایط در هیچ جای دیگر بکار گرفته نمی شوم آیا پس از حدود 21 سال خدمت کردن، حق زندگی نداریم؟ وی افزود: همه دستگاهها نیروهای شرکتی و پیمانکاری دارند و آنها را سر و سامان داده اند تنها ما آبداران شرکت آب و فاضلاب بلاتکلیف هستیم و علاوه بر این، مطالبات و حقوق مان پرداخت نمی شود و بیمه هم نداریم.

وی اظهارکرد: وعده های مسئولان برای رفع مشکلات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون محقق نشده است.

یکی دیگر از آبداران تصریح کرد: 9 ماه حقوق دریافت نکرده ایم البته مزایا هم طلب داریم و دفترچه بیمه درمانی هم ندایرم و در این شرایط کرونایی با مشکلات جدی مواجهیم.

وی عنوان کرد: از روی ناچاری برای چندمین بار جلوی استانداری تجمع کرده ایم تا لبکه کسی صدای ما را بشنود و مشکلات ما را یک بار برای همیشه حل کند.

از آقای رییسی استمداد می طلبیم با توجه به اینکه هر چه داد زدیم کسی صدای ما را نشنوید، به داد آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبداران کهگیلویه و بویراحمد آه ندارند با ناله سودا کنند

آبداران کهگیلویه و بویراحمد آه ندارند با ناله سودا کنند