مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-15سياسي

نشست مجازی «صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی» برگزار شد


مدیرکل همکاری های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشست مجازی «صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی» اظهار کرد: تجارب موفق ایران در مبارزه با افراط گرایی دینی می تواند زمینه خوبی برای همکاری های بین المللی با کشورهای مختلفی باشد که با جریان های تروریستی .

- مدیرکل همکاری های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نشست مجازی صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی اظهار کرد: تجارب موفق ایران در مبارزه با افراط گرایی دینی می تواند زمینه خوبی برای همکاری های بین المللی با کشورهای مختلفی باشد که با جریان های تروریستی تحت عناوین داعش و گروه های جهادی، سلفی و وهابی درگیر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین نشست از سری وبینارهای تخصصی بین المللی اسلام شناسی با عنوان صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی به همت خبرگزاری ایکنا و با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در استودیو مبین ایکنا برگزار شد.

در این وبینار علی اکبر ضیایی، نویسنده، پژوهشگر و مدیرکل همکاری های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و قندیل عباس کاظمی ، چهره علمی از کشور پاکستان و استاد دانشگاه قائد اعظم در اسلام آباد به ایراد سخن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی «صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی» برگزار شد

نشست مجازی «صلح و اندیشه صلاح در تفکر اسلامی» برگزار شد