مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-15اجتماعي

مدارس مازندران حضوری می شود یا مجازی؟


بازگشایی مدارس، به مهم ترین دغدغه این روزهای مردم مازندران تبدیل شده است، موضوعی که هم موجب سردرگمی معلمان و دانش آموزان شده و هم کسبه و اصناف، - نمی دانند تکلیفشان چیست، با این حال استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان، بر لزوم آمادگی مدارس برای برگزاری کلاس های حضوری در صورت مجاز شدن، تاکید کرد.

همین موضوع، موجب شد تا مسئولان استان مازندران گرد هم، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار مازندران و با حضور اعضا در سالن شماره یک استانداری مازندران جمع شوند.

در ابتدای این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن قدردانی و همراهی همه اعضا به ویژه استاندار مازندران، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دستگاه تعلیم و تربیت استان ارائه کرد.

علیرضا سعدی پور در این زمینه گفت: جهت بررسی دقیق و میدانی برنامه ها، مانور بازگشایی مدارس را داشتیم و زنگ نمادین آغاز مهر و شروع سال تحصیلی در مدرسه استعدادهای درخشان مرکز استان با حضور فرماندار و دیگر مدیران به صدا درآمد در حالی که مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق و همچنین مدیران مدارس از طریق سامانه دانش آموزی شاد در این برنامه حضور مجازی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مازندران حضوری می شود یا مجازی؟

مدارس مازندران حضوری می شود یا مجازی؟